Subject: Viimsi Rohuneeme tee-Nurme tn
From: "Kersti / BIMAP" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 20:02:24 +0300

Tere

Edastame kooskõlastamisele Viimsis Nurme tee projekti.

Projekt on alla laetav lingilt:
<https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/EqnaBfNbNFlKqDMIwW0yzV8BdP4jFE
L78ZbY1MEoCGQhPQ?e=UTAn9Z>  02_PROJEKT

Oleksime tänulikud kui saaksite tagasisidet anda selle nädala jooksul.

Infoks, EHR keskkonnas mainitud drenaaz ning tänavavalgustuse kaabel, on
korrigeeritud vastavalt märkustele.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.